Saule

Devath un sauç me soi alanguida

e èi trobat au viu de las pierre abrupt

lo vent qui repara lo ciel de las meas envejas

a ressentit dens aqueth espaci obèrt ua còr empleat

empleat d'un aire shens marmús

juste ua gran hred m'escauhant

lo dia e la neit

èi percebut los sons desfís efemères

e las granas sagnadas impavidas e inutilas

e la transparéncia de la soa claror invencibla

me vòu

ei la soa grana henalha revelant lo salut

salut a totes, tà totes e dab totes

ei le matin 

de tres còps au còp

e un aute seguirà




Sous le saule je m'étais alanguie
et j'ai trouvé au vif des pierres, abrupt
un vent où se sépare le ciel de mes envies
à ressentiment dans l'espace ouvert le cœur empli
rempli d'un air sans murmure
juste une grain froid nous réchauffant
le jour et la nuit
ai perçu ses défis éphémères
et les graines saignées impavides et inutiles
et la transparence de sa clarté invincible
me va
et ma grande faille révélant le salut
c'est le matin 
de trois à la fois
et un autre suivra

Commentaires

Articles les plus consultés